Przejdź do głównej zawartości

"Wróć do nas!" na karcie przeglądarki

Aplikacja umożliwia zdefiniowanie komunikatów dla różnych wersji językowych sklepu oraz zmianę ikony w pasku adresu (tzw. favicon) wyświetlanych na karcie przeglądarki, gdy użytkownik przełączy się na inną kartę.

Film instruktażowy

Ograniczenia i wymagania

  1. Komunikaty ograniczone są do 150 znaków. Znaki diakrytyczne oraz emoji reprezentowane są przez więcej niż jeden znak.
  2. Aplikacja umożliwia wprowadzenie komunikatów dla maksymalnie 10 wersji językowych sklepu.
  3. Aplikacja do działania wymaga aktywnego stylu w technologii RWD lub Storefront.

Instalacja aplikacji

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.
  2. W zakładce Dodatki i integracje → Aplikacje wyszukaj aplikację ”Wróć do nas!” na karcie przeglądarki i kliknij przycisk Zainstaluj aplikację.

  1. Zaakceptuj regulamin appstore i kliknij przycisk Zamawiam.

Aplikacja po instalacji jest wyłączona.

Włączanie i wyłączanie aplikacji

Aplikację możesz włączyć lub wyłączyć w każdej chwili bez konieczności jej odinstalowywania i ponownego instalowania.

  1. W zakładce Dodatki i integracje → Moje aplikacje wyszukaj ”Wróć do nas!” na karcie przeglądarki i kliknij ikonę aplikacji.

  1. Aby włączyć aplikację:
    • Ustaw opcję Włącz aplikację jako aktywną.
    • Wybierz rodzaje powiadomień e-mail, które chcesz otrzymywać.
    • Kliknij przycisk Zapisz.
  2. Aby wyłączyć aplikację:
    • Ustaw opcję Włącz aplikację jako nieaktywną.
    • Kliknij przycisk Zapisz.

Ustawienia komunikatów

Ustaw komunikaty i ikony w pasku adresu (tzw. favicon) wyświetlane na karcie przeglądarki.

  1. W zakładce Dodatki i integracje → Moje aplikacje wyszukaj ”Wróć do nas!” na karcie przeglądarki i kliknij ikonę aplikacji.

  1. W sekcji Ustawienia komunikatów:
    • Wybierz Sposób wyświetlania komunikatu z dostępnych opcji:
      • wyświetlaj tylko komunikat - po przejściu użytkownika na inną kartę w przeglądarce zostanie wyświetlony komunikat.
      • wyświetlaj na przemian komunikat z nazwą sklepu - wybierając tą opcję uzyskasz efekt migotania, komunikat będzie wyświetlany na przemian z nazwą sklepu.
    • Jeśli wybrałeś/aś wyświetlanie komunikatu na przemian z nazwą sklepu, ustaw Częstotliwość zmiany komunikatu wyrażoną w sekundach.
    • Ustaw wartości domyślne, które zostaną wyświetlone, gdy koszyk jest pusty lub nie wprowadziłeś/aś wartości, gdy koszyk nie jest pusty:
      • Wprowadź Komunikat.
      • Opcjonalnie dodaj Ikonę w pasku adresu (tzw. favicon).
    • Opcjonalnie ustaw wartości, gdy koszyk nie jest pusty, które nadpiszą wartości domyślne, gdy do koszyka zostały dodane produkty:
      • Wprowadź Komunikat.
      • Dodaj Ikonę w pasku adresu (tzw. favicon).
    • Kliknij przycisk Zapisz.
Ważne

Dopuszczony format ikony to: JPG, JPEG, PNG lub WEBP. Dopuszczalny maksymalny rozmiar ikony to 1 MB.

Emoji w komunikatach

Wykorzystaj emoji w swoich komunikatach.

  1. Przejdź na stronę https://emojipedia.org/.
  2. Znajdź emoji korzystając z wyszukiwarki lub przejdź do wybranej kategorii emoji.

  1. Kliknij w wybraną emoji.

  1. Kliknij w przycisk Copy, aby skopiować emoji.
  2. Wklej emoji w polu komunikatu.

Ważne

Sprawdź działanie emoji na różnych przeglądarkach, aby uniknąć sytuacji, w której wybrana przez Ciebie emoji nie jest wspierana przez przeglądarkę.